reza

معرفی بهترین سریال های 2020 و 2021

در این مطلب به معرفی بهترین سریال های 2020 خواهیم پرداخت و سریال جذاب 2021 را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

بهترین سریال

با شیوع گسترده ویروس کرونا، تولید بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی و سریال های ۲۰۲۰ و حتی سریال های ۲۰۲۱ متوقف شد اما به‌اندازه کافی در سال گذشته، سریال‌هایی ساخته شده بودند که شبکه‌ها برای خالی نماندن کنداکتور خود، آن‌ها را پخش کنند. باید بگویم که دست شبکه‌های کابلی و اینترنتی نسبت به شبکه‌های اصلی در تعداد سریال‌های تکمیل شده بازتر بود که توانستند در این ایام سریال‌های متنوع و جذابی را برای بینندگان پخش کنند و به نظر می‌آید که در فصل پاییز و زمستان هم آن‌ها چند قدم از سایر شبکه‌ها در این زمینه جلوتر باشند. برای مطالعه و شناخت سریال‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ با من همراه باشید.

سریال‌های مورد انتظاری در فصل پاییز و زمستان پخش خواهند شد که می‌توانند بینندگان را دوباره سرگرم کنند. یکی از نکات برجسته سریال‌های مورد انتظار، حضور ستارگان سینما در این آثار هستند که اشتیاق مخاطب را برای تماشای آن‌ها دوچندان می‌کند؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم که فهرستی از سریال‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ را برای شما آماده کرده‌ایم که بتوانید بیشتر با این آثار آشنا شوید.

لیست بهترین سریال های جدید 2020

با توجه به اینکه هنوز در پایان سال 2020 قرار داریم سریال ‌های جدید بسیاری تا کنون از شبکه‌های متعدد پخش شده‌اند. بحران همه‌گیری کرونا باعث شده است تا مردم زمان بیشتری را در خانه‌های خود سپری کنند و به همین دلیل بازار فیلم و سریال‌های مختلف داغ و پر رونق است. در ادامه به بررسی چندین نمونه از بهترین سریال های 2020 می‌پردازیم.

سریال خارجی جدید 2020 Lovecraft Country
سریال I May Destroy You2020
سریال نقشه علیه آمریکا The Plot Against America
سریال  The Plot Against America
سریال خارجی خوب Perry Mason
سریال The Great
مردمان عادی Normal People
سریال Upload
سریال Dave
سریال جذاب Devs
سریال Hunters
سریال The Outsider
سریال The Queen’s Gambit

لیست بهترین سریال های جدید 2021

سریال Dopesick
سریال Superman & Lois
سریال Equalizer
سریال The Lord of The Rings

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی بهترین سریال های 2020 و 2021 خارجی پرداختم. کدام یک از سریال‌های معرفی شده را تا کنون تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین سریال سال 2020 کدام یک است؟ بهترین سریالی که تا کنون تماشا کرده‌اید را در بخش نظرات با من و دیگر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.


about 3 years ago

reza haghi